brienneinafrika.reismee.nl

WIL JIJ (OOK) WAT BETEKENEN VOOR HET GOEDE DOEL?

WIL JIJ (OOK) WAT BETEKENEN VOOR HET GOEDE DOEL?! lEVER DAN JE (OUDE) MOBIELE TELEFOON EN/OF INKT CARTRIDGES/TONERS BIJ MIJ IN!!!!

Ik vind het erg leuk om voor het project waar ik voor ga werken geld in te zamelen. Dit doe ik o.a. door (oude) mobiele telefoons en cartridges in te zamelen.
De verzameling wordt door Eeko opgehaald die vervolgens het geld dat ik hiermee op heb gehaald storten naar stichting Be more onder mijn naam, op deze manier kan ik in de tijd dat ik daar ben het geld besteden aan leuke spulletjes of activiteiten met de kinderen. Een goed doel dus!
Dus wilt u wat betekenen voor het goede doel en heeft u nog een (oude) mobiele telefoon of cartridge in huis liggen... lever ze dan bij me in tot uiterlijk maandag 14 november 2011!

Mocht je dit niet in huis hebben maar toch wat voor het goede doel willen betekenen?!
Dan kan je geld overmaken naar rekeningnummer: 121774228
Dit is voor Stichting Be More... Zet er wel duidelijk MIJN NAAM BIJ... zo kan ik zelf het geld uitbesteden bij het project in de tijd dat ik daar zit.

EN/OF wil jij juist liever wat betekenen voor de andere stichting? Dan kan je ook geld doneren naar: Rabobank 1421.16.300 t.n.v. Stichting Doingoood foundation te Nieuw Vennep.

Alvast bedankt allemaal!
Met jullie hulp hoop ik een heel eind te komen!

Liefs Brie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood