brienneinafrika.reismee.nl

Nog maar 8 dagen!

Hallo allemaal!
Het is bijna zover... nog maar 8 dagen en dan zit ik met Puck in het vliegtuig richting Afrika voor 5 maanden.
Het aftellen is nu echt begonnen... Morgen heb ik mijn laatste werkdag en daarna ga ik dan echt beginnen met het langzaam aan inpakken.
De aankomende week nog even de laatste spulletjes kopen en nog afspreken met vrienden/vriendinnen/familie etc. om ze allemaal nog gedag te zeggen.

Volgende week donderdag 1 december vlieg ik dan om half 11 's morgens met Puck naar Mombasa (Kenia) waar wij rond 00:00 uur aan zullen komen. Bij jullie zal het dan 22:00 uur zijn vanwege 2 uur tijdsverschil.

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk allemaal wel weten was ik bezig met het inzamelen van oude mobiele telefoons, cartridges en toners. Ik kan jullie vertellen dat ik aardig wat telefoons en cartridges heb opgehaald. Bij elkaar heb ik zo ongeveer 250 euro opgehaald. Erg leuk! Dus via deze weg wil ik jullie (nogmaals) allemaal bedanken.

Nou op deze site probeer ik zo af en toe een verhaaltje te zetten met de dingen die ik daar mee maak.

Voor de mensen die skype hebben en het misschien leuk vinden om een keer te ''bellen''.... mijn skypenaam is brienne1989

Nou ik ga weer verder met het aftellen en met de laatste voorbereidingen!

Dag allemaal!
Liefs Briënne

Reacties

Reacties

jet-jacobs

Hoi Briënne en Puck,
Dinsdag j.l. las ik jullie verhalen op die andere site. Ik had onthouden dat jullie in december zouden vertrekken. Jammer dat ik het niet eerder had gekeken op jouw site, want ik heb ook nog lege cartridges.
Hopelijk is jullie reis goed verlopen en gaan jullie komende weken aan het werk. Ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen. Spannend allemaal, heel veel groeten, Jet Jacobs

Han

Hallo Brienne en Puck,
jullie hebben alweer de eerste week erop zitten !
Wat een indruk zal het gemaakt hebben !
Afgelopen weekend met je moeder in Antwerpen en de andere twee zussen ons goed geamuseerd.
We zijn zelfs met een kerel terug naar Elst gereden .
Zijn naam is Charlie , ik had hem onder mijn arm toen we door de hoeren buurt liepen, er kon dus niets met me gebeuren.Charlie heeft wel voor de nodige hilariteit gezorgd en staat nu veilig en wel bij jullie in huis !ik wens je het allerbeste en tot horens. dikke Limburgse kus Han

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood