brienneinafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Briënne

Lucienne

Goedemorgen
Wij zaten gisterenavond over je te kletsen dat het zo goed lijkt te gaan met jou in Afrika. Ging de telefoon van Anne over. Dat was jij met een sms-je. Anne was helemaal blij en verrast.
Hier is het een natte koude tijd. Alles is grijs. Heel anders als bij jou. Waar elke dag begint met de zon en stopt met de zon.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je allemaal eet? Is het afrikaanse pot???? Zebra, antiloppe of zo iets.
Eet je in de ochtend brood /soep/warm eten?
Ik wens jou en Puck een goed Kerst. Het is anders als thuis, maar het zal een bijzondere kerst zijn.
de kestballen en tot oud jaar.
kus

Han

Bedankt voor je warme Kerstwens en de Kerstman gaf je fotoruimte cadeau !!!!
groetjes uit een somber donker limburg maar met wel een dieke Limburgse kus voor jou en het ga je goed !!!
Han

Doingoood