brienneinafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Briënne

Reacties

Reacties

Lucienne

Goedemorgen
Wij zaten gisterenavond over je te kletsen dat het zo goed lijkt te gaan met jou in Afrika. Ging de telefoon van Anne over. Dat was jij met een sms-je. Anne was helemaal blij en verrast.
Hier is het een natte koude tijd. Alles is grijs. Heel anders als bij jou. Waar elke dag begint met de zon en stopt met de zon.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je allemaal eet? Is het afrikaanse pot???? Zebra, antiloppe of zo iets.
Eet je in de ochtend brood /soep/warm eten?
Ik wens jou en Puck een goed Kerst. Het is anders als thuis, maar het zal een bijzondere kerst zijn.
de kestballen en tot oud jaar.
kus

Han

Bedankt voor je warme Kerstwens en de Kerstman gaf je fotoruimte cadeau !!!!
groetjes uit een somber donker limburg maar met wel een dieke Limburgse kus voor jou en het ga je goed !!!
Han

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood